30 Aralık 2010 Perşembe

Konya Forum

» Zahide Kurbanım n'olacak Halim
» AIR RAİD THİS İS NOT A DRİLL (uçak savar simulasyon oyunu)
» Yüksek Yüksek Tepelere Ev Kurmasınlar
» Yozgat Sürmelisi
» Yaz Gelende Çıkam Yayla Başına
» Yarim İstanbul'u Mesken Mi Tuttun?
» Yandım Hudey Türküsü (Türkmen Gelini)
» Üğrunu Üğrunu Gelir Dereden (Bedir)
» Şen Olasın Ürgüp (Cemal'ım)
» Sepetçioğlu
» Sefil Baykuş
» Sazalcadan Çıktım (Halime)
» Sarı Yıldız Mavi Yıldız
» Pos Pos Köprüsü
» Penceremin Altında Zerdali Dalımısın
» Mihrali bey
» Menteşeli
» Melik Şerif Düzü Türküsü
» Kütahya'nın Pınarları
» Küçükten Görmedim Ana Kucağı
» Kozanoğlu Avdan Gelir
» Kiziroğlu Mustafa Bey
» Kiraz Aldım Dikmeden
» Kırmızı Gül Demet Demet
» Kesik Çayır Biçilir Mi?
» Katırcıoğlu
» Karakaş Gözlerin Elmas
» Karadir kaşlarin ferman yazdirir
» Kara Koyun
» Kaçındasın Ümmü Gelin Kaçında (Gelin Ümmü-Ümmü'nün Türküsü)
» İslam Oğlu
» İnsan Kısım Kısım Yer Damar Damar 1
» Hem Okudum Hemi de Yazdım
» Hekimoğlu
» Hastane Önünde İncir Ağacı
» Gözüm Yaşı Terme Çayını Tutuyor
» Gökte Uçan Huma Kuşu
» Gine Yeşillendi Niğde Bağları
» Geyik Ne Melersin?
» Ferayi'dir Kızın Adı
» Erzincan’a Girdim Türküsü
» Ereğli'den Çıktım Sökün Eyledim
» Ela Gözlü Nazlı Yari
» Dervent Deresini Duman Bürüdü
» Deniz Üstü Köpürü
» Debreli Hasan
» Çöngün Fatma
» Çıktım Belen Kahvesine: Ormancı Türküsünün Doğuşu
» Çamlığın Başında Tüter Bir Tütün (ZİYA'NIN TÜRKÜSÜ)
» Bodrum Hakimi (I)
» Bir Yıldız Doğdu Yüceden
» Beyler Bahçesi
» Ben De Gittim Bir Geyiğin Avına (Alageyik)
» Bebek
» Ayran Türküsü
» Aşan Bilir Karlı Dağın Ardını (Telli Senem İle Yazıcı Oğlu Osman Ağa)
» Anakara'da Yedik Taze Meyvayı
» Aksaray Develisi
» Ağgül Seni Cemekanda Görmüşler
» Dev kartvizit arsivi | Binlerce Kartvizit | 2 Alternatif Link
» İlimizde Son 24 Saat Asayiş Bülteni
» Konya Ulaşım Tarifeleri
» Necip Fazil Kısakürekten (üstad) güzel nükteleri
» Konyamın güzel insanları merhaba!
» Kadınları ve Erkekleri tanımlamanın en güzel yolu
» Müslüm Gürsesin cep telefonu macerası
» Karadeniz şivesi ile dua&beddua
» Hayvanların atalarının atasözleri
» Fıkra Gibi !
» Babanı telefona verir misin?
» En son resim güldürmüyor sadece düşündürüyor
» Ferrari ile Kia Arasindaki Fark
» Katilimsiz Wpi cantasi 2010 | 2 Alternatif
» Hakem
» Patron
» Dev kartvizit arsivi | Binlerce Kartvizit | 2 Alternatif Link
» MuratHASSOY KATILIMSIZ Arsivi v2(FULL Kurulumsuz Programlar)
» 63 DİLDE MUTLU YILLAR ( BİRAZ GEC OLDU )
» Katırcıoğlu
» Çarşamba'yı Sel Aldı...
» "Sarı Gelin" Türküsünün Hikayesi
» Kiziroğlu Mustafa Bey
» Sarı Yıldız Mavi Yıldız Türküsü
» Kiraz Aldım Dikmeden
» "Allah" Yazılı Dağ
» Denizin dibinde (Hatçem)
» Onur Akın-Beni bekledinse
» Şu Kanlı Zalimin Ettiği İşler
» Erzincan’a Girdim Türküsü
» Karadir Kaşlarin Ferman Yazdirir
» Misket
» Yüksek Yüksek Tepelere Ev Kurmasınlar
» Konyaspor'da kamp dönemi başlıyor
» Konya'da sıcaklık aniden düşecek
» Birbirinden ilginç" KAMYON" yazıları
» Ay-Yıldız Yelek Modeli
» Sürücülerin K1, K2 belgesi kuyruğu
» Saanen Keçisi
» Konya Kalesi
» Konya Surları - Konya Surları Hakkında - Konya Surları Tarihi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder